TeMaN..

Wednesday, January 20, 2010

LECTURE KU SYG..

sebenarnya ak mmg xmo sentuh pe2 pasal study ak dlm blog nie.. tp sbb td time dlm clas dh jnji ngn dak2 ni y aku akan tulis entry pasal lecture ku syg...hurm ni 2 petikan ayat my lecture ku syg sebut td n ak dok mmbebel sgt2 smpai ayis y kt sblh ak ckp.. naz dh2 la tu bebel..

LKS>yg ni senang ja.. dia bg equation.. juz draw graph ja
NA-mslh klu student xtaw nk wat graph tu based on equation mcmane?
FO=naz jgn bebel..

LKS>klu awk dpt tulis kod dia, i xkisah u taw ke x "xxxx" tu ape..
NA-tp mslh klu kuar exam? t time kje o interview org suh terangkn mcmane???
FO=naz diam jgn bebel

LKS-LECTURE KU SYG
NA=NAZRUL AZIZ
F0>FAREEZ OMAR

ak mmg syg gle r lecture ni dr sem lps lg.. lg2 time dia viva kami.. 2jam kowt kne viva.. n y plg bez ble dia ckp projek kami x setaraf ngn education kami.. persoalan timbul ble lecture len ckp kt kwn2 ak y sepatut tuk mini projek wat tajuk2 senang ja [tajuk kwn ak time tu lg senang dr tajuk kami]

tp xpe la.. idup ni, kita kene tempuh pelbagai dugaan duri onak ranjau bau mencabar.. ni bau time belajar.. time keje nnti.. n ak arap time ak jd lecture nnti ak akan jd mesra pelajar n d trima oleh sume student ak

6 comments:

shasha bee said...

naz, betol2.. ko kena jadi lecturer yg mesra pelajar ekk nti. hehe. tapi kan.. siapakah gerangan lecturer yg ko sayang sgt tuh? C:

ariel shah said...

lepak r beb..dh name pon lecturer..die nk wat pe ikot je..pling terok pon kite carot die je kn..haha

nazrul AZIZ said...

shasha bee : xkn ko xprasan ayat tu.. siang td dia bau jek ckp.. ak rasa ari ni kelas skit jek.. blh taw la sape lect tu..

ariel : gittew kn.. AK takut skunk ni ak carot dia.. t ak jd lecture ak plak y kne carot ngn student ak.. mati ak nntiew..

shaza said...

Bgznye dpt student cm nie. positive thinker.... hehe....

senandung semalam said...

salam...sory x komen sal entry ni... huhuhuuu... nk tnye... lagu dlm blog ni tjuk pae... best la... spe nyanyi...

LaDy_aYunIe said...

mcm ku knal lec itu...ahakss