TeMaN..

Sunday, December 18, 2011

BAGAIMANA KASIH DAN SAYANG AKU UNGKAPKAN..

mmg ade aku bilang
.sy syg awk
.sy rindu awk
.sy mizz awk
.sy bla bla bla awk
ya.. mmg sy syg..rindu..mizz..bla bla bla kt awk. cume klu sekadar prkataan..itu bukan brmakna..hati ini.. perasaan ini.. khas utk awk.. sy rindu bukan utk awk.. tapi utk awk1..awk2..awk3.. dan awk awk awk awk y lain..

word syg?? helo...senang sgt nk wish ok...
ni ak petik dri satu group kt tggd
" pengalaman ***~~ even skrang dh break, n msh xley lupakan... still contact n use panggilan syg2... but no meaning... just simple words i can say... "
ye mmg ade y sukar tuk ucap syg.. n juz say that word to special people shj.. but for me.. it juz a word..

 BEGINI CARA AKU...


The way aku tunjuk how i love “someone”
Cth ..
Dlu ak kapel ngn someone y kje kt taman budaya..each time dia ade show.. mesti ak akan teman..klu x dpt brsama start dri dia make up aka brsiap... paling kurang aku akan ade kt back stage sblm dia start show.. n aku pasti akan tunggu until event tu abiz..
Klu dia kne wat show kt luar.. y pasti ak akan ade time dia nek bus.. xkira r dia kne nek bus jam 6pg ke.. jam 7pg ke..ak akan pastikn aku de kt sana..



KESIMPULANNYA..

kata .. ucapan.. madah... bisa untuk kita karang.. boleh untuk kita tulis... senang untuk kita lafaz.. tapi benar dengan maknanya atau tidak.. hanya tuan empunya badan sahaja yang tahu...

aku? aku hanya menzahirkan rasa kasih dan sayang melalui perbuatan.. bukan percakapan..
kerna bagi aku... perbuatan itu lebih besar maknanya dari hanya berbicara dengan susunan perkataan..



ikhlas
nazrul aziz

No comments: