TeMaN..

Monday, December 27, 2010

[khas]Mohd Fahmi Sabri



jam 5
ku terima khabar melalui skype
[5:22:26 AM] mohd fahmi sabri: naz
[5:22:29 AM] mohd fahmi sabri: ada ms jmpa lg
[5:22:37 AM] mohd fahmi sabri: aku da blah da esok
[5:22:44 AM] mohd fahmi sabri: aku da bnti unimap
[5:22:54 AM] mohd fahmi sabri: mnmpuhi alm pkrjaan
[5:22:58 AM] mohd fahmi sabri: pape pon
[5:23:13 AM] mohd fahmi sabri: thanx ye bg aku tmpg blik ri2
[5:23:16 AM] mohd fahmi sabri: hehe
[5:23:21 AM] mohd fahmi sabri: ada ms jmpa lg





truz rasa sebak
trdiam seketika

ya,
saya x bukan teman rapat fahmi
saya x kenal siapa sebenarnya fahmi
saya tak tahu perilaku insan bernama fahmi
tapi
bagi saya
kehilangan dia
akan buat saya sedih
benar kata orang
kesedihan kita
kadangkala menjadi kebahagiaan orang
bukan dia pinta untuk pergi
tapi demi masa depan
melangkah setapak menjauhi teman
membawa seribu sinar kebahagiaan

tapi benar juga kata dia
biar jauh
biar tidak bertentang mata
tapi kawan tetap kawan
masih lagi boleh berteman

[5:25:22 AM] :N:A:z:R:U:L: (",): alahai
[5:25:28 AM] :N:A:z:R:U:L: (",): baru jek nk kenal2 kamu
[5:25:34 AM] mohd fahmi sabri: xpe naz
[5:25:39 AM] mohd fahmi sabri: knl dr jarak jauh
[5:25:42 AM] mohd fahmi sabri: hehe
[5:25:45 AM] mohd fahmi sabri: chat ke
[5:25:56 AM] mohd fahmi sabri: smua d hjg jari



"Teman Betapa Pilunya Hati Menghadapi Perpisahan Ini.
Pahit Manis Perjuangan Telah Kita Rasa Bersama. Semoga
Allah Meredhai Persahabatan Dan Perpisahan Ini. Teruskan
Perjuangan"



to fahmi, apa pown jalan yang kamu pilih.. semoga tuhan berkatinya.. nice to know u.. brsahabat kita walaupown berjauhan,, =)


Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..
kau pergi.. pergi..
kau pergi.. pergi..


[pergi - aizat]




Mohd Fahmi Sabri

2 comments:

DanieL AdiE said...

persahabatan itu indah..

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/hadiah-misteri-project-qarl-15.html

Suriati Suhaimi said...

ksh fhmi lg...
tiap kali bce entry pasl fhmi xkre la kt blog sape2 pn confirm ngalir air mata..
wlaupn xknl sape anda
tp anda jge tmn fhmi..
sme jgk cm kite...=(