TeMaN..

Friday, November 19, 2010

IZINKAN AKU TUK SEDIKIT BICARA..

start tulis : 5/11/2010
stop jap
smbung blk : 19/11/2010


BICARA INI SEKADAR MENGISI MASA KOSONGKU TATKALA SENDIRIAN DI KAMAR SEMPIT YANG MANA RUMAH SUDAH TIDAK BERPENGHUNI HANYA AKU SHAJA TINGGAL..ANDAI KATA ADA YANG TERASA ATAU TERKENA DENGAN APA YANG DIBICARA..AKU POHON MAAF KERNA INI TEMPAT AKU BICARA, JADI "SUKA HATI AKU LA NAK TULIS APA"


ak punya ramai teman,,,ramai shbt...ramai jua karib..tp bila aku mncari y hakiki dlm hidup ini..
ada, tp sedikit..
ramai y dtg bila mereka kesusahan, perlu d tolong, tiada teman..

pernah ada teman bicara sama ak..
dia juga tidak punya teman..yang dtg padanya hanya tatkala ingin bersuka shj..
tatkala ingin "belajar" meraka tiada..
tp sekarang, dia juga begitu..dlu slalu dampingi ak utk mndpat input y dia tidak proleh dr teman lain..
dn bila kami sudah tiada mtlamat y sama..dia hilang...
kpd kamu y pernah bicara ini..apa2 pown thanx sbb pernah muncul dlm hidup ini..



ada org y hanya dtg bila dia sudah tidak brpunya..dia tiada siapa..sendirian..tp bila ada insan y mngisi hatinya..
teman d tepi d pinggir sudah.. dibiar tnpa bicara.. diam trkelu...
suka untuk ak memetik bait-bait lagu Cuba from faizal tahir
"siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu"

dan apabila dia sudah tiada siapa untuk mendampinginya..menjadi teman bual bicara..maka aku di cari untuk mengisi masa lapang beliau..




ada juga teman yang pandai bermain kata....menyusun madah..pujangga dia sungguh puitis hingga y mndengar pasti tertarik hati..terubat luka..
bicara tutur katanya mmbuat kita tidak sedar..dia juga seperti y di atas..hanya dtg bila mmerlukan kita..

rasanya cukup hingga sini
nnti ada ketika aku bicara lg
pohon maaf andai ada y terasa




ye betul nazrul baik.. sbb tu org slalu gunakn dia..mainkn dia..dtg bila perlu..bila sedih..bila xde org nak kwn...bau dtg cari
October 29 at 1:46am ·  · 
  • You, Terry Delover and SyauQi Amar like this.
    • SyauQi Amar mmg pon....biase r...kwn kalo xde motip x sah...cmne tu???
      October 29 at 1:49am · 
    • Nazrul Aziz brkawan kerna niat d sebalik
      October 29 at 1:50am · 
    • Haysia Aisyah owh my prada!!~wat happen to u my dear.sape bwat u mcm tu...??
      smapi ati dorg kn...hahahaha
      October 29 at 1:50am · 




xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Nazrul Aziz biar buruk rupa
biar kering poket
biar tiada pangkat
biar rendah martabat
asal hati ikhlas tuk bersahabat
...

See More
October 29 at 3:48am ·  · 









      • =zap=

No comments: